– A SmartProject a MicroStation legújabb fejlesztése: gondolt már rá, hogy lehetne könnyebb is?
Miért tűnhet sokszor bonyolultnak a projektmenedzsment?
A projektekhez sokszor számos különböző jellegű erőforrást kell igénybe venni, azokat összehangolva hasznosítani, mindezt általában több ember együttműködésével. Sőt, a gyakorlat azt mutatja, hogy a legtöbb vállalat esetében számos projekt fut egyszerre, hiszen nem csak a termékek és szolgáltatások lehetnek diverzifikáltak, hanem az egy-egy termékhez vagy szolgáltatáshoz kapcsolódó teendők is. A feladatok összetettsége miatt pedig előfordulhat, hogy kifolynak kezeink közül az épp folyamatban lévő projektek szálai, elveszünk az excel munkafüzetek között, megfulladunk a papír alapú dokumentumokban. Azonban mivel a projektekhez, határidők is tartoznak, és vállalati szempontból az idő mindig is pénz lesz, nem szerencsés, ha ezt vesztegetjük a különböző feladatok adminisztrációs terheinek való rendezgetésével, újra-elvégzésével vagy felesleges körök futásával.
Elfelejtheti az Excelt!
Legújabb fejlesztésünk kitűnő megoldást jelent a vállalati projektmenedzsment kérdések megoldására. Projektmenedzsment szoftverünkkel gyorsan, átláthatóan és érezhetően hatékonyabban tudja majd kezelni vállalata feladatait. A SmartProject integrált moduljaival minden területre kiterjedő szervezettséget és átláthatóságot biztosít a vállalati projektek kezelésekor. A felelősségi körök, határidők, hozzaférési- és felhasználók számának beállításai mind azt a célt szolgálják, hogy az Ön számára megkönnyítsék a lekövethetőséget és átláthatóságot. Felhasználóbarát, letisztult felülete miatt pedig nem jelent problémát a kezelés betanulása, így nincs felesleges időkiesés a rendszer bevezetésekor.
SaaS alapú értékesítési rendszerünk miatt nem lesz kiugró kiadása cégének, a szoftver felhő alapú tárhelyéből fakadóan pedig a szoftver biztonságos megoldást nyújt adatainak védelméhez. Felhő alapú működéséből következik az is, hogy bárhol, bármikor követheti folyamatban lévő projektjeinek haladását és az elvégzendő feladatok állapotát.
Hogyan is segít Önnek a SmartProject?
Szoftverünk minden funkciója vállalati projektmenedzsmentet érintő igényekhez igazodva, valós problémákra való válaszként lett kifejlesztve annak érdekében, hogy valóban segítsük Önt és vállalatát.
A SmartProject fő funkciói közt megtalálhatóak:
- Projektek és projekt csoportok létrehozása,
- Mérföldkövek kezelése megrendelői szerződésekhez és projekthez kapcsolódóan,
- Mérföldkő státuszok és projekt készültségi szint jelzése,
- Dokumentumkezelés, szerződések rögzítése,
- Ajánlatadás, megrendelés, megbízási szerződés készítése és ezek pénzügyi adatainak kezelése
- Pdf generálás
- Tételek, cikkek importálása tervezői kiírásból, kalkulációkból,
- Cikktörzs kezelése,
- Partnertörzs kezelése,
- Feladatok kezelése,
- Projektek és beszerezések státuszainak jelzése,
- Beszerzések kezelése, és fuvarszervezés,
- Alvállalkozói megbízások kezelése,
- Teljesítésigazolások kiállítása, pénzügyi rögzítése,
- Alvállalkozói feladatok munkafázisainak kezelése,
- Pénzügyi adatok diagramban való ábrázolása,
- Dokumentumok sablonok segítségével történő generálása,
- Email küldés a rendszerből, a dokumentumok csatolmányként való továbbítása
Ahogy a SmartProject moduljaiból is látszik a szoftver főként építőipari vállalatok igényeinek megfelelően készült el, azonban mindig partnereink igényeit tartottuk a legfontosabbnak, így a szoftvert és funkcióit szívesen testre szabjuk más iparágban jelenlévő vállalati igények szerint is.
Tegye meg az első lépést a modernebb, hatékonyabb és átláthatóbb projektkezelés felé!